Fredag och jag vill bara sova lite

Kom precis hem efter ett besök på Jensen's. Helt okej mat, inge speciellt. Man får ju vad man betalar för liksom. Dock behöver dem ha en rejäl extra putt i kanske servicebeteende. Jag vet inte om de är utbildningen som gjort mig skadad men inte pratar man skit om gäster framför andra gäster sådär personalen i mellan. Känns lite onödigt.
Veckan har varit heltuff, jag är så slut att jag skulle kunna gå och lägga mig nu, så de är soffan so gäller för min del. Vi har köpt lite mys och ska se en romantisk komedi, oväntat va när de gäller mig..?
Jaja, ni några fina bilder från dagens skola, pusss


Maria och Erika


Marthina och jag, oroligt sega efter en lång dag


Gänget kör våran ljudlösa WOO-HOO min!


Fina Marthini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0