"Är jag taskig om jag säger att jag märkte av det?"

Åh. Jag måste sluta prata i telefon. Jag vänder på dygnet och då mår jag jätteilla. Så det är inge bra, men fruktansvärt roligt. Jag har träninsvärk i magen, guuud vad jag skrattar. Åt alla möjliga sjuka saker. Galet!
Nu ska jag duscha sen blir de mer julklappsshopping. Är lite trött ändå, men vad ställer man inte upp och gör. 
En vanlig människa som hade sett vårt berg här hemma av julklappar hade sagt att det räcker nu. Men de gör de inte, för vi har inte ens slagit in hälften. Oh yes, vi gillar julen och jag slår tillbaka till alla som en gång tänkt tanken: Nej jag är inte bortskämd.
Vi hörs snart, pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0