alldeles alldeles alldeles för svag

Jag har haft en jättebra helg, verkligen. Ledsen för dålig uppdatering. Idag när jag vaknade tänkte jag att jag verkligen skulle blogga idag och berätta lite då jag längtat efter att få skriva, men efter en otrolig dålig dag med huvudvärk (nu är måste de vara någon annans tur att vara sjuk!), stress, påfrestningar och dåliga nyheter så är lusten som bortblåst. Nog bäst så. Jag ska hålla mig lite borta idag. Jag tänker knappt överleva dagen och bara gå och lägga sig och dra ta täcket över huvudet bokstavligen. Kanske fälla en tår och ringa till mamma och berätta min tillfälliga hemlängtan. Vill bara ha henne här.
Så, ja. Nya tag för imorn. Hoppas ni får en bättre måndag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0