SKRATTADE MIG HES

Underbara regniga dag, underbara lördag. Sluta leverera så dåligt väder. Fast egentligen gör det mig inget, tycker bara synd om alla som hade tänkt att göra något då vädret har en stor roll.
Jag känner mig glad, upprymd och ändå lite spänd på samma gång. Flytten börjar närmar sig, och jag har avverkat en bra, sista utekväll med mycket bra människor.
Jag fick ett telefonsamtal igår, blev jättearg, skrek, några tårar rann, fick en kram, fick starka ord, skrattade, några fler tårar kom sen vart jag hes. Resten av kvällen fylldes med galna händelser och skratt. Gud vad jag skrattade. Jag skrattade för att jag inte kan göra korttrick, jag skrattade för att jag inte orkade gå hem, jag skrattade för att jag pussade någon random person bara för att få en vinflaska, vinet är säkert vitt och inte ens gott, jag skrattade för att min Ylva är knäpp, jag skrattade för att hela kvällen bara var ett hån och jag skrattade för att jag kände lycka.

Idag ska jag åka hem, jag och mamma ska på allvar planera en massa för snart är de dags. Kan knappt vänta.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0