När man lär sig ta vara på dagarna, timmarna och minuterna

Jag har faktiskt klarat av att packa lite. Typ stolt. Jag går runt här hemma för mig själv, lyssnar lite på Lykke Li, tänker lite. Har egen tid, kan ju vara skönt det med. Myser med min hund, myser med mina bebisar, tänker lite till.
Min mobil piper då och då, väljer att inte svara. Blir trött, blir jättetrött på att vissa aldrig lär sig. Blir besviken när man tror att man kan göra vad som helst, säga va man vill hur som helst sen regnade det plötsligt.
Otydligt? Jag vet.

Du har sagt åt mig att välja ut, välj det som gör dig glad. Skillnaden den här gången är att du inte är nummer ett längre. Du är inte den personen längre som jag vill ha.

Ni vet att jag inte har någon klok kamera, här är iaf en av mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0