Lite söndagsångest kanske

Eftersom jag skriver vad som händer och vad jag känner dag för dag så får ni förstå att linjerna går som en berg-o-dalbana, upp och ner. Jag försökte idag avnjuta en hel dag med egen tid, för tillfället så blir de packning, tvättning och en massa annat plock men de kan vara skönt att vara själv ändå, typ få tänka högt. Men jag har inte riktigt njutit av de så mycket som jag hoppats på. Har typ gått runt och känt mig lite stressad och att vara ensam var något jag bara gic och irreterade mig på. Tillslut kom min lillasyster hem, hon hade varit på elitläger för fotbollen eller något, jag pratade lite vett och etikett med henne, hon såg mest ut som ett frågetecken, men eftersom jag bara ville prata så fortsatt jag. Jag tog ett litet break och satt på en mysig film, vi såg "Morning glory", var inte speciellt rolig men skönt att ägna tankarna åt. 

Jag känner mig typ lite vilsen i all hets, har inte hunnit träffa dom jag vill träffa och jag har ännu en hel del saker framför mig. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka hitta lugn till att börja på boken jag fick i födelsedagspresent som jag inte har läst baksidan på ännu, så olikt mig.

Men, som min mamma säger, "När Gina har ostädat i sitt rum har hon oro i själen". Vem vet om de är sant, jag är ju faktiskt ganska organiserad annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0