JAG DRAR VÄSTERUT

Yes, då har man packat in första lasset i bilen, den är helt full. Känns helt galet. Går man in i mitt rum känns det som ett opersonligt gästrum, ingen känsla alls där inne. Konstigt. Jag väljer att sova vid mamma sista kvällen i stora dubbelsängen då pappa är bortrest på konferens, jag vet att sover jag själv kommer jag inte sova då de bara snurrar i huvudet.
Att packa idag har varit en utmaning, mitt ex lärde mig alltid att anteckna och skriva upp saker är bra, jag lyssnade, härmade efter och det funkar. Jag har gjort långa listor från kommande rum till rum så jag får med mig alla saker och det är underbart och se hur checklistan är helt kryssad. Listor är underbart, hade inte klarat flytten utan min förberedning. 
Det värsta som skulle kunna hända för tillfället är att vi skulle få punka på ett däck just för att:
1. Jag och mamma kan inte byta däck.
2. Skulle vi behöva byta hon och jag så skulle vi var tvugna att få tag i pappa, vilket typ är ett mysterium för att han är sjukt svår att få tag i på telefon.
3. Vi skulle behöva plocka ur hela bilen, flytta på all packning vilket skulle vara en mardröm då varenda lufthål bland sakerna är fyllda med grejor.
Alltså, de händer inte..

Jaja, ja kommer nog vara dålig på att blogga i helgen då det bara finns en sak på schemat, SHOPPING. När jag shoppar prioriterar jag inte internet så ni får stå ut. Men lovar att göra de fort jag får chansen.
Nu drar jag från ön, PUSS PÅ ER VÄNNER. Särskilt M och Y för att ni har varit sånt bra stöd hela veckan.
// G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0