glada tjejen

Idag är jag glad, igårkväll var jag glad. Jag lyckades få hit min bästa vän ändå, vi kollade lite fotboll och åt glass. Det får man när man är sjuk.
Annars, idag mår jag lite bättre. Febern är inte helt borta, känner av den men de är definitivt bättre! Nu är flyttdatum satt. Det känns helt galet. Den 25 augusti lämnar jag ön som det ser ut nu. Lägenhet är nästan fixat, bara några små saker som ska rättas till. Känns helt galet. Jag kan knappt vänta tills mamma och jag åker mot Stockholm och IKEA för att köpa inredning. Jag vet redan vilken säng och soffa jag ska köpa. Så ni kan ju bara gissa vad jag gör nu, jag varvar några powernaps med alla mammas tusens inredningstidingar. Ibland svarar jag i telefon också. :)
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0