VARDAGSSKRATT

hejhejblogg.
Jag sak skärpa mig med uppladdning, fick lite tråkig feedback av Stina i helgen om att ingen orkar läsa mina inlägg för att dem är för långa. Så ja, jag får väl ta åt mig av det. ;) Kort inlägg alltså.
Idag måndag, nice nice. Jag och Mathias har en hel vecka framför oss med för mycket saker att göra, det är plugg, jobb, träningar, tvätt, ansökningar, planering, mat och bla bla bla. Typ järtteroliga vardagssaker.
Haha, iaf. Jag har tydligen blivit taggad på facebook med riktigt gamla bilder, tänkte dela med mig av dom. Och nu vill jag inte Stina att du ger igen på något sätt. ;)
Pusspåer.

Ja, ni ser ju säkert vad jag är.

Jo men hej på er.

 


Kommentarer
Postat av: caroline,

ååh nostalgi! saknar er, saknar gotland!

2010-11-21 @ 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0