JAG LEVER PÅ MEDICIN

hejhejblogg.
Jag ska börja med att vara tråkig. Jag är så jävla sjuk, döda mig. Jag och mathias somnade ganska tidigt igår, runt tolv tiden och imorse skulle han iväg på match. Klockan ringde 7.35 och sen dess har jag varit vaken. Jag går runt som ett lik hemma med sprängande huvudvärk och utan full röst. Det bara svider i hela ögonen och det står infektion i pannan på mig. Nice.
Jag har lite planer på att göra om den här bloggen. Sluta skriva om mitt liv och formuleringar och börja blogga om mitt "reseliv". Vart jag har varit, vilka dom nya resmålen som kommer är osv. Om ni bara visste vilken koll jag har på det, kanske för att det är ett av mina största intressen. Jag vet att jag kommer tappa mina "lokala läsare" och bara få folk som inte känner mig, men ändå. Lite planer jag har.

Mitt huvud är full med bra och dåliga nyheter. En nyhet är att jag och Mathias säkerligen måste flytta ut ur lägenheten kommande vecka pga reparering och liknande. Jag har så sjukt mycket i skolan och vet inte hur jag ska hinna med men det är bara att bita ihop.
Nu ska jag faktiskt försöka att göra de sista uppgifterna i några ämnen. Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0