JAG BJUDER PÅ DOM!

hejhejblogg.
Idag är en helt vanlig dag, jag har massvis med saker att göra och tog bara en liten paus här vid datorn. På fredagmorgon åker jag till Finland. Nice, jag och Mathias firar ett år så det blir en kryssning. Sen ska jag på dop, för min lilla nya kusinvitamin :)

En bild säger mer än tusen ord. Den har ni hört hur många gånger som helst, eller hur? Japp, men det är ju så sant, och det behöver inte ens jag övertyga er om! Stygg som jag är så sitter jag och kollar igenom Mathias dator, alla filer, alla bilder. AS KUL!
Efter att ha lunchat med honom och han lämnade mig alldeles ensam med datorn så kan jag inte låta bli. Och det är det här som blir inläggets rot. Allvarligt. Jag älskar att gå tillbaka och kolla på mina gamla bilder från fester då man kan fråga sig om man levde över huvudtaget? Tänk då att få se många av Mathias gamla partybilder. Jag vet att de fester jag har vart på inte är i närheten om hur det var då. Och vet ni vad? Jag ska sluta skriva och dela med mig lite av bilderna istället. SE OCH NJUT! (observera att det är ett x antal år sedan)

Och juste Charlotte, det här inlägget är gjort med en baktanke av dig. Kanske att du kan få ett annat perspektiv nu? ;)


Vad gör du Robin?


Vad gör du Mathias?


Antar att det här är ett tag sen?


Jon är vår kanon.


Kommentarer
Postat av: C

HAHA! Jag tackar för den Gina ;) Gullunge! :D

2010-03-02 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0