ILOVEYOU

hejhejblogg.
Dagarna bara rullar iväg och imorgon är det redan fredag, inte vilken fredag som helst, utan det är fredagen på sportlovet och min och Mathias ett-årsdag. Lät helt plötsligt aslarvigt när jag skrev det såhär men iaf, imorgon har det varit vi i ett år. På något sätt är de väl lite gulligt kanske? :) man vet inte.
Iaf, denna högtid firar vi med en riktigt kryssning faktiskt. Kryssningen blir till finland och vi stannar några dagar i Helsingfors. Så vi är hemma igen till nästa vecka, supermysigt!
Nu ska jag inte sitta här och skriva över internet hur mycket jag älskar honom, utan det har jag redan sagt alldeles för mycket ;) Nej men han vet hur mycket han betyder.
Jaja, här kommer väl en pussbild eller något som jag gillar. Ser fint ut.
Pusspåer så hörs vi till nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0