HAPPY DAY!

Hejhejblogg.
Nu är jag hemma igen, eller har vart det några dagar men det är full rulle som vanligt. Jag laddade upp ett inlägg igår men det verka inte vilja fungera så jag lägger upp bilderna från resan lite senare istället. :)
Idag är första dagen jag är hemma på hela veckan, bor ju annars med min sötnöt. Verkligen skönt att få se sitt allt för städade rum som dock aldrig hinner bli stökigt eller, nå väl. Här är jag iaf och det bästa med att åka hem idag var att jag ska få mammas pannkakor. Kan knappt vänta!!
Jaja, efter att ha fått tillbaka ett väldigt viktigt prov och svar på ett väldigt viktigt besked så leker livet. Det blir praktik utomlands, lovely. Japp, så i början av maj drar jag! Det här kommer jag informera er mer om senare.
Nu till dagens vill; övningsköra, jätte länge sen, och nu när jag är hemma med mamma och den nya bilen finns så varför inte. Får tjata lite.
Pusspåer, och speciellt min pojkvän som har blivit en av mina läsare ;)





Kommentarer
Postat av: SARA.

haha tycker du att jag ska göra fler oseriösa bilder?:P kul att läsa att du är hemma då kanske vi ses ikväll?:) kommer ut till er runt elva ikväll :)

2010-03-11 @ 21:08:10
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag vill också övningsköra... :( Hahah mamma fasar inför det XD

2010-03-14 @ 14:18:06
URL: http://lisaochzorro.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0