TIDSFÖRDRIV!

Hejhejblogg.
Nu är jag tillbaka efter en veckas semester i modestaden. Det var verkligen en toppenresa och ni ska få inlägg med både bilder och information, senare of course. Hinner inte sätta mig ner sådär länge och fiffla på ett bra inlägg.
Därför delar jag med mig av lite tidsfödriv som handlar om 5 minuter då jag väntar på min pojkvän som jag snart ska lämna och åka hem till Luuummmelunda.
Läs och njut, vi hörs senare.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Händer ofta eftersom vi är arbetskamrater..
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, många gånger.
3. Vad åt du senast? En blodapelsin, otroligt gott.
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja, eller jag vet inte hur jag ska ta det, de var när M frågade om jag var hans kamel när jag bet honom i handen?
5. Har du varit med i en rättegång? Bara tittat på med skolan.
6. Är du polare med grannarna? Hemma, lätt. Kusiner you know.
7. Vilka länder har du bott i? Bott och bott, längsta jag var borta var en månad i egypten?
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår.
9. Har du haft en stalker? lätt, får jämt en när jag går i innerstan.
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Varför ska jag svara på det?!
11. Favoritfärg? Svart
12. Var är dina syskon just nu? Lillan är hemma och Robin är väl ute någonstans?
13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag drömmer bara massa konstigt

14. Vem ringde dig senast?
Mammmmaa
15. Vilken tid gick du upp imorse? ojoj, gick inte upp i morse, gick upp vid lunch :)
16. Vad ska du göra i helgen?  Jag hoppas på slappa, för nu mår jag inte bra alltså
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "lever du?"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Måste ju vara Mathias.
19. Vad finns i din bakficka? har ingen
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? SOV!
21. Vad är det första du gör på morgonen? Går upp och byter kläder.
22. Vad ska du göra efter det här? Gå till Mathias och plocka ihop det sista.

pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0