LÅTEN KALEMBA KOM EFTER, FATTAR DU?

"jag har inte alls suttit vid datan mycket på sistone. Jag har lite tid över tänker jag. Egentligen vill jag bara bädda ner mig i sängen med boken som jag är helt inne i. Men något drar mig så otroligt mycket till den där lätta saken, där man kan hitta allt, datan, till den andra världen. Jag öppnar en mapp som någon varit inne på, bilderna från en bra utlandsresa kommer fram, hur stor är chansen? Jag orkar inte bry mig, stänger ner fort så jag slipper tänka. Vill höra musik, hittar min flik uppe vid ett fönster, mina egna favoriter. Radiokanalen cidade fm kommer upp efter ett klick. Efter några sekunders lyssnade kommer våran låt. Det var ju år sen jag hördes den, rytmen väcker ovanliga och kalla känslor i mig. Where'd you go?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0