JA, ÄN EN GÅNG SÅ BLIR NI INTE AV MED MIG

Hejhejblogg.
Förvånade att se mig här? det förstår jag. För jag har typ inte bloggat på år och dagar, känns det såklart om. Mina tider överdriver jag ju alltid. Varför jag skriver är för att jag tycker jag har fått tillräckligt med sparkar i rumpan nu om att jag måste igång igen.

Men nu undrar ni säkert vad som fick mig att skriva. Jo jag börja känna att jag måste uppdatera er där ute lite vad som händer. Såklart har tidbrist (då det är träning, plugg, pojkvän, föräldrar och andra saker som tar tid) som alla andra på denna jord och detta gör att det blir kortare inlägg framöver. Men vad gör det? Ni får ju höra av mig, right?

Jag har så mycket att uppdatera er om så jag inte riktigt vet vart jag ska börja. Jag sorterar och prioriterar så får ni se vad som dyker upp.
Jag kör 3 punkter idag så får ni suga på några karameller tills jag skriver nästa gång.

 1. Jag är sjuk. Har feber och känner mig hängig, men vet ni vet, jag pluggar ändå. Jätteduktig är jag, jag vet. Jag fick mitt provresultat från mitt förra massmedia prov, Yes säger jag bara. Det gick galant. Men jag hade pluggat också. Mycket.

2. Jag älskar mina föräldrar. Dom är bäst bäst bäst. Och framför allt, jag sköter mig så bra så att jag får det jag vill ha. Påhittligt rim där! Nej nu menar jag inte att jag är någon bortskämd unge som får det jag pekar på utan att jag får det jag förtjänar. I maj blir det praktik. Jag har fått praktikplats utomlands, och går det som jag vill, dvs så kommer jag ta det. Just nu lutar det år Österrike eller Sydafrika. Vi får se, har lite andra alternativ också. Kanske vill vara hemma i Sverige med. Vem vet, med alla mina mål så kan det ändra sig på en natt.

3. Jag hoppas ni inte missat att jag och bästabästabästa Ylva är kompisar igen. Jag tror på det här med äkta vänskap. Känns oerhört skönt att vara med någon som kan en utan till. Underlättar så mycket. Hon kommer hem till helgen och jag är överlycklig. Det bästa är att jag, Ylva, Linnea och Maja ska ha en backinthedayskväll. Jag lovar att jag inte kommer bli besviken.

Detta var allt för mig ikväll, här får ni en bild på dom om ni glömt bort hur dom ser ut.

pusspåer.


Kommentarer
Postat av: SARA.

sötnosar ni är:)

2010-02-25 @ 22:33:17
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0