FRIENDS

hejhejblogg.
Har precis landat hemma, faktiskt skönt. Hela huset var nersläckt och de enda som förde ljud var mina små bebsiar. Älskar när man kommer hem och så piper dom så högt från mitt rum att man kan höra dom ända till hallen. KÄRLEK!
Idag har jag varit i Lärbro, trevlig ort det där. Fruktansvärt mycket snö bara men men. Träffade en vän en stund, eller stund är väl fel att säga eftersom jag har varit där hela morgonen/dagen men sjukt mysigt att bara vara.
Vänner, jag älskar vänner just nu. Det är det bästa, vänner och familj. Jag saknar Frida som sitter på andra sidan stan, även om det bara var igår jag träffade henne. Jag saknar Linnea som ger mig hopp, även om det bara var igår som jag såg henne. Vänner gör mig glad.
Jag är bara glad, glad för att jag har dom. Så ja, finns inte så mycket mer att säga. Jag sätter in bilder på en kväll som var riktigt bra, men de var väldigt länge sen, närmare två och ett halvt år..
Gina och Linnea, Vadstuck 5 Juli 08
Som jag alltid annars säger, ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0