SÅ SER DE UT

hejhejblogg.
Jag har haft en sjukt bra helg, personalfest i fredags och mys lördag och söndag + ib-matcher. Det som inte får hända händer på matchen igår, att båda lagen har samma färg på tröjerna vilket vi kommer på en kvart innan matchstart. Vi är hemmalag och resultatet blir att Vallstena, (tror jag dom hette?) fick ta Endres gula svettiga tröjor som spelade innan. Great. Trots detta tog dem hem vinsten, efter en hård match. Vi hade oflyt men igår var dem helt enkelt snäppet bättre.
Tyvärr inleder jag inte denna vecka lika bra som helgen, jag försover mig, stressar mig upp, kstar på mig kläderna, skippar frukosten, ska ta bilen, backar ut på vår gård och sätter mig fast, inte så konstigt med typ 1 meters snö. Det tar en 20 minuter innan jag kommer loss och jag blir rejält sen till skolan. Kommer in till skolan typ springande, och får veta att vår lärare är hemma för sjukdom, och jag börjar inte förens KVART I ETT?! Förstår ni? KVART I ETT! 12.45!!! Det är typ världens sovmorgon för mig. Åh, så arg jag var.
Nu iaf, ett tag såhär efter, har jag åkt till mammas jobb för att mysa. Det är mysigt här. Jag ringde Linnea för att checka de sista inför nyår. En grej till ska vi ha bekräftat sen drar vi. Om vi drar, det kommer bli underbart!


Imorgon är det treafest, får väl typ tagga till eller något. Har inte gått på en enda hitils. Oj, vilken toffel jag har varit. Men jag vet inte om jag är så tagg på att bara festa med människor födda 92. Känner inte så många. Men, jag har bestämt mig för att inte ha några fördomar så det kan bli bra + att jag har inga förväntningar alls. Sådana kvällar brukar bli bra för mig.

Det här blev ett lite hastigt inlägg, jag jobbar på ett annat som jag lovar kommer bli bättre, men lite mycket känslor i kanske. Här kommer en snabb planering för mig vad som händer under veckan:


Idag: Äta lunch med klassen+Skola+ Fixa några julklappar på stan+ planera med L+ avslutning med ib+ PLUGG!
Tisdag: Prov imorgonbitti+träning+fixa julklappar+party party
Onsdag: Spex i skolan+jobb
Torsdag: jobb+hjälpa mamma inför julafton
Fredag: JULAFTON!
Lördag: UTGÅNG!

Ändrade planer lär det bli. Men men.
ta hand om er. pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0