FRIDAAAYYY

hejhejblogg.
Jag tycker det är sjukt skönt att blogga, så jag gör nog det så mycket som möjligt ett tag framåt. Ibland kanske man bara har en mening att säga, då kan man skriva ut den istället. NICE!
Idag fick jag sova ut, hur skönt som helst. Jag vaknade av mig själv och att jag frös jättemycket, men sen när jag vaknade låg jag och titta på mina bebisar i buren en stund. Allt dom gör är så sött. Dom är till och med söta när dom sover.
ALLTSÅ MIN HALS VILL INTE BLI FRISK. Men det vill jag, mer än något annat. Jag har två matcher i helgen och vill mer än mycket vara med på båda. Men för stunden ser det ut som att jag får bänka mig själv på den imorgon. Jag kommer rasa om jag kör värsta passet. Ikvälll är tanken att jag ska på personalfest. Jag tror det kommer bli galet roligt, allt där är helt awwweesome så det låter som en sådan kväll också. Men ikväll blir det lugnt enligt mig.. :)  Jag trivs sjukt bra. Det är t.o.m. så att jag kan längta efter att få jobba, jag har så kul där och alla är så mys.
För kvällen har jag ångest vad jag ska ha på mig, jag är så blek och bara fel i allt så ja, vi får se vart det här slutar. Jag måste också få tag i Linneaplutt så jag verkligen får bekräftat att det inte är någon annan för natten som lånar min sängplats.
Annars då? Jo, livet rullar på, jag har bara en sak kvar i skolan sen kan jag släppa allt för 2 veckor eller hur långt jullovet är. Allt går som en dans med UF, och i helgen ska vi sälja ännu mer. Sjukt bra. Vart jag spenderar nyår är ännu ett frågetecken, men gott som klart. Det sista ska bara klaffa sen blir de väl att boka biljetter.
Kanske, att ni får se bilder senare i bloggen om vilka kläder jag valde eller annat. Och nu, spring till mitt rum där mamma sa att det hade slagit ner en bomb, vi får se om hon har rätt?
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0