JAG TROR DETTA ÄR SLUTET

Hejhejblogg.
Nu ska vi snart ha näthandel, nytt kapitel och nya uppgifter, det gillar vi. Idag ska jag träffa mamma, jätte längesen. Min älskade maaami. Vi ska inreda hela lägenheten med allt det nya, ska bli jätte kul! Min mamma kan de där lite bättre än mig så hon får sätta prickar över alla i. :)
Annars då, jo min dag har varit seg, tagit foto. Såg jätte dum ut, ser ut som jag inte har några läppar, vackert. Är faktiskt lätt irreterad idag, och får se om jag orkar svälja det till i eftermiddag eller om de spricker, ska ju ha samtal då.

Kvällens planer är att äta middag med mamma, sen vidare på myspys hos Sara tror jag, hon är en riktig sötnöt hon. Hon ger mig energi så jag inte vet vad!
Nu ska jag sluta skriva så långa inlägg, blir kanske jobbigt att läsa. Jag uppdaterar er senare, förhoppningsvis med bilder! Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0