FÖRLOVNINGSLUNCH OCH MYCKET MER

hejhejblogg.
Jag hoppas att mina läsare mår bra, lika bra som jag kanske. Idag har jag fått alldeles för mycket av de goda och är helt nöjd. Ännu en gång har en superhelg paserat, uppe och ner, lunch hit och dit, fixa och trixa, men ändå så mys!
För att berätta lite kort så i fredags var jag ute i Vibble med Sara på spa-kväll. Himmel vad skönt det var alltså, ja. Perfekt tjejkväll. Synd bara att filmen vi skulle se sög så vi stängde nästan av med detsamma.
På lördagen gick jag upp tidigt, ville hem och mysa och umgås med Mathias, innan det var dags för förlovningslunch. Ändrade planer blev de där, lägenheten var väl inte okej, definitivt inte m heller, hade tydligen varit en hård natt för lägenheten och mathias, så istället för att umgås blev det till att städa.
Självklart var de inte jag och mathias som skulle bära ringar, utan hans syster och hennes pojkvän. Stället vi åt på var creperiet, strykjärnet. Fick fräscha på min syn på stället, blev behandlade betydligt bättre den här gången än förra, då dem glömde bort oss.
Nog om det. Igår var de också Kick Off med laget, riktigt lyckad kväll med en massa galenskaper. Bli inte förvånade om det kommer ut något fult album på facebook, för det lär ju hända. Vad kan jag mer säga? Alla kom mycket mer närmare varann och vi hade jätte kul!

Jag bloggar senare ikväll om morgondagen och dess planer, nu är det dags för plugg hemma i lummelunda,  takecare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0