i gotta feeling'

Tja!

Sorry för att jag inte skrivit på hela helgen. Tiden har inte funnits, annat har kommit i vägen + att mitt internet har varit jätteknäppt. Så sorry. Men det blev ändå inte så krisig situation den här helgen eftersom att självaste gina uppdaterade sej från egypten! de var coolt. Skönt och veta att dom lever och att dom har de jättebra. Man vet ju aldrig om bank-rånarna plockade upp dom på vägen från sverige..? Iaf! Jag har haft en bra helg. Den fick vara lugn den här gången, men de har varit skönt. Det var mycket film och mys med vänner, sånt är nyttigt de med. Idag ska jag plugga, mycket. Suger röv asså. Men sen ikväll ska jag på födelsedagsfirande och de ska bli jättekul!
Men nu måste jag ta något o käka, de måste man ju också för att orka med.
Händer de något ikväll drar jag ner några rader om de, annars skriver jag imorn.
Simma lungt!

hejsvej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0