VAD ÄR DET SOM HÄNDER?

hejhejblogg.
Nu är jag tillbaka igen efter en dags uppehåll. Hade inte alls möjlighet att blogga igår, men jag vet ju att ni överlever ändå..
Jag ska svara på kommentar så det inte blir något missförstånd här, hahha . Nej jag är inte gravid, jag var hos läkaren för att ta prover om jag fått med mig något skit från Egypten. Hahah.
Idag är det äntligen fredag, toppenbra. Ikväll blir det en helkväll med Charlotte och Sara. Ska bli så kul verkligen att få träffa och prata och umgås massa med dom igen! Planerna är väldigt få men jag tror ändå på en lyckad kväll.

Imorgon blir det party party, spökparty. Haha, jag har en rolig helg framför mig! Jag vet vad jag äntligen ska vara, och jag tror det kommer blir bra.
Vi hörs senare, jag hoppas på att hinna sätta in lite bilder och göra uppdatering. Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: sara.

hehe ofta man skulle skriva ut i sin blogg om man vora gravid o de står som överskrift hjälp mig. Tyckte jag var en lite korkad kommentar.

Men iaf du gumman jag ska hem till er idag så du måste komma hem tidigt imorgon (om du inte ska sova hemma) måste få veta hur du ska se ut imorrn:) <3

2009-10-30 @ 12:59:22
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0