UPPDATERING EGYPTEN 6

hejhejblogg.
Jag måste börja med att säga att är det inte lite coolt att det är den 6:e oktober idag och jag gör mitt 6:e inlägg från egypten.. aaaaah det tänkte jag faktiskt inte på, vilket sammanträffande.

Jag tänkte faktiskt bara göra en liten snabb uppdatdering härifrån för jag och Nic ska snart ner till Downtown och shoppa lite. Var där igår med, hittade finfin liten present åt m. Saknar han muchoo. Mer än någonsin om jag säger så. Men nu ska jag väl inte ta och snacka om sånt utan faktiskt berätta om hur denna vecka ser ut.

  • Tisdag (idag): Slutade praktiken vid 18 och ska snart åka ner till Downtown för att shoppa och äta på någon fin restaurang. Sedan ska vi nog träffa lite kompisar, eller de är två killar från Holland som åker hem snart som vi ska ägna kvällen med.
  • Onsdag: 3 dagars ledigt framåt, eller ledigt och ledigt, vi har saker att göra hela tiden men just ledigt från praktiken. Imorn ska vi faktiskt åka ut och snorkla hela dagen, turen börjar kl. 8 på morgonen till kl 16. Man ska åka runt till olika öar och sen så titta på delfiner om de passade för dom.
  • Torsdag: På förmiddagen / morgonen ska vi besöka en kitesurfingstrand. Dock inte pröva på det Kl. 15 ska vi ut i öknen och åka fyrhjuling hela eftermiddagen / kvällen. Ska bli jätte spännande :)
  • Fredag: Natten mellan torsdag och fredag kommer en buss och hämtar oss och vi ska åka till Kairo för att se pyramiderna. Utflykten håller på hela fredagen och vi är inte i El gouna igen förrens natten mellan fredag och lördag.
  • Lördag: Praktik hela dagen..
  • Söndag: Praktik hela den dagen också..

Ja, de var hela min veckans planering, som sagt.. saker att göra hela tiden. Jag uppdaterar er mer under veckan. Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0