SLUUUUTA INTE!

hejhejblogg.
Idag är det tisdag och en helt vanlig dag, jag har fått någon konstig inställning när jagvaknar att livet inte alls är kul för tillfället. Men sen när man väl är uppe så är det ju inte så tjaskigt ändå. Har världens bästa pojkvän som får en att gå upp varje morgon. Oj, nu lät jag exakt som alla andra som skulle kunna skriva en hel uppsats om hur gulliga deras pojkvänner är, men dispans åt mig. Brukar faktiskt hålla igen!

Idag ska jag träffa Sara. Sara sötnöt till gullunge. Ska bli jätte mysigt att bara få umgås. Ville kanske att du skulle veta de litegrann.
Jag bara byter ämne som hastigast men jag behöver typ akut hjälp. På lördag är det större än den största halloweenfesten, och jag har inte en susning om vad jag skulle kunna vara. Reglerna är hårda, för dålig utklädnad och det ryktas om att du inte kommer in. HJääälp. Typ ringa min brors flickvän, hon alltid så galna idéer.

Nu så, tillbaka till arbete. Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Sara.

haha du ska få all hjälp du vill gumman! Har en galen idé till dig ;) Kommer kanske hem till er imorrn så kan visa då!:) <3

2009-10-27 @ 13:34:32
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja sötgina :) Det var mysigt, måst göras om och prata ännu mera ta det lugnt och mysa! längtar till fredag,ska bli skoj! :) puss, saknar dig redan :) <3

2009-10-27 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0