party all the night, and sleep all day - my life would be easy

Hej snyggingar. Nu kör vi sista spurten här! Det är nämligen så att grundaren till denna blogg Gina kommer hem idag, så jag får skriva ett bra och sista inlägg nu. Gud det känns verkligen inte som hon och Nicole har varit borta 5 veckor (för har jag räknat så är det 5) och dom har säkert en hel del att berätta. De ska bli kul och skönt när dom kommer, de ska de. Back on track igen.

Här i Sverige, on gotland, i... ne nu avslöjar ja nästan för mycket (ja kan ju inte säga vart jag bor för då kanske ni luskar ut vem ja är och ringer mej och säger "JAG VET VART DIN BREVLÅDA BOR!") så nej här hemma vid mej ligger jag i soffan med datorn i knät och lyssnar på skön musik och har en människa som ligger mej väldigt varmt om hjärtat liggandes i andra änden. Vi ses inte så ofta, men när vi väl gör de pratar vi om precis allt (som nu) och de är askönt. Är det sånt man kallar "äkta vänskap"? Jag menar.. jag tycker nästan de är de. Vänner som man inte träffar dagligen, inte pratar med dagligen eller överhuvudtaget inte umgås med så ofta, men när man väl träffar dom, pratar med dom och umgås med dom är de aldrig någe krångel och man kan öppna sej helt och hållet för den vännen. Alla människor man har i sitt liv är värdefulla, men jag tror att dom har en liten mer bestämd plats i hjärtat, för dom finns alltid där, varesej avstånd, livsstil eller umgänge. Ja, så tror jag att det är.

Nu blev det ett väldigt seriöst litet stycke med tema "vänner" från mej i den här bloggen, men de behövs ju med, då har ja bevisat sista dan att jag kan skriva sånna också! (glädjeskutt)

Igårkväll hade jag några väldigt speciella timmar innan jag skulle sova. Om ni minns i något tidigare inlägg jag skrivit så berättade jag att jag fått tillbaka lite gamla godingar till kontakter. Mmm, hade ett samtal över sms med en person igår som resulterade till saker som jag aldrig trodde jag skulle våga göra. Asså nu får ni ju inte tro jag är värsta fegisen allmänt, för jag är grym som få, men det finns vissa personliga mentala och fysiska saker jag aldrig trodde jag skulle framföra på det viset. Men jag gjorde de, och ska jag vara ärlig var de riktigt kul.. och hett.

Denna kväll är inte så planerad mer än att jag ska träna, röra på sej lite är alltid kul (och hälsosamt!) Sen ska jag nog ringa en vän (erkänn att ni också tänkte på "vem vill bli miljonär" när jag skrev ringa en vän, hahah gästbloggare övertrött) och umgås lite. Snart är det helg också! det gillar vi. Ska nog göra mitt liv enkelt i helgen, om ni förstår vad jag menar.

Men jag får tacka för dessa veckor jag fick skriva av mej lite. Tack Gina och tack alla läsare. Vi kanske ses på denna blogg nån annan gång Gina ska ut på sina äventyr, eller vem vet blondinbella kanske anlitar mej som gästbloggare en vacker dag!

hejsvej :)

Kommentarer
Postat av: Lisa i Åsa

haha vem är du? du är kul

2009-10-21 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0