jag skulle kunna offra vad fan som helst

Tjänare!

Det är grått, blött, kallt och söndag. Suck.. Jag gör inget speciellt för tillfället, ligger och kollar på reprisen av Idol. De programmet kan jag verkligen se om och om igen. Alla är så duktiga.

Den här veckan har varit hektisk med mycket jobb, sena kvällar och hårda träingspass. Men allting har varit kul så de är lugnt! Har krävt mycket sömn dock. Denna vecka har då resulterat till en lugn helg, men sånna behövs också ibland och de har varit skönt. Ett plus som skett under en dag den här veckan är att man fått upp lite gamla godingar till kontakter, sånt gillar vi! 

Men nu ska jag ner på stan och göra lite ärenden, så här kan ja inte sitta och häcka! Höres och synes.

Hejsvej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0