VILL HEM

hejhejblogg.
Nu är helgen slut och jag skrev aldrig mina planer. Men vad gör det, kan jag ju skriva hur helgen blev istället?
Jag kan inte bestämma mig om jag ska lägga ner den här larviga bloggen eller om jag ska fortsätta, förstår inte heller hur jag kan ha så många läsare som jag har, men ni har väl inget liv eller något. Mitt liv är ju så otroligt intressant att man inte kan hålla sig borta från det.
Jaja, här kommer iaf helgens planer, dom som jag alla uppfyllde.

Fredag: Var hemma från skolan för att jag kände mig helt död, dog typ. Sprutan fick mig att inte kunna hantera mig själv så hela förmiddagen blev jag liggande. Fredag eftermiddag/kväll skulle vi hem tills M:s föräldrar för att fika och träffa hans moster från Sthlm.
Sen var det bara att åka hem till lägenheten och börja med kvällens planer. Städning+tvättning+kolla ny lägenhet.

Lördag: Sov ut, gick upp och åt frukost, fixade lite och tog de väldigt lugnt. Åkte sen ut till mitt hem för att börja förbereda för kvällen. Det var släktträff på gång, gav Linns hennes present och jag tror hon blev glad. :) Kvällen slutade med en trött Gina i sängen som Mathias fick ta hand om, nej men typ hjälpa mig med kläderna för jag var ju såååååå trött.

Söndag: Sov ut igen, vaknade ändå med en tegelsten i huvudet. Tröttheten försvann ändå lite efter kungfrukosten. Åkte in till stan, handlade och förberedde inför mötet med våra två familjer. Gick oväntat bra.

Nu fick Gina skrivkamp och inspiration bara dog ut så jag väljer att inte skriva mer om söndagen. PUSSPÅER.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0