SAKNAR MATHIAS!

hejhejblogg.
Igår var det en otroligt mörkt dag med bara en massa tråkigheter, bergravning osv. Så jag har bestämt mig för att lägga det åt sidan.

Idag är det dock helt andra planer, väntar på att mamma ska göra sig färdig sen blir det en shoppingtur i Uppsala. Älskar den staden, mycket vacker. Så ja, förutom att det blir en dag på stan med mammas plånbok blir det mycket socialt umgände.
Inatt har jag delat en 105 cm bred säng med min syster Linn och Jonas. Väldigt trångt men mysigt. Skönt att slippa sova ensam här, är ju så van av att sova med älskling.
På tal om honom har han match idag, och nu när jag kollar på klockan så är det faktiskt nu. Han får ringa mig sen och uppdatera mig om resultatet.

jaja, hoppas ni får en bra dag. Det får iaf jag, pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0