JAG GÖR DET IGEN!

hejhejblogg.
Ni får planering för dagarna som är kvar för veckan för idag har inget nytt hänt i mitt liv, förutom:
- Jag och Mathias har 8 månader idag, mys!
- Jag längtar till helg.
- Jag har haft en riktigt myskväll med mina föräldrar ikväll och uppdaterat dom om mitt välplanerade liv, vilken bra bästa kompis man hade, att man har en pojkvän som alltid ställer upp, om mina framtidsplaner, som t.ex. Milano över nyår och dylikt.

Här kommer en bild och de kommande dagarnas planering:
  • Fredag, Träning efter skolan på talet Nic och jag ska ha för Elfrida Andrée gymnasiet, sen blir det en riktigt ta-det-lugnt-kväll med mamma, syster och bästa pojkvännen (han kom tydligen väldigt mycket på tal i det här inlägget). Jag bestämda såklart mat, min absoluta favoritmat.
  • Lördag, Jag vill vara hundvakt på förmiddagen så det lär bli en extrem skogspromenad med hunden, utan eller med pojkvän säger vi så blir det alltid gjort. :)
  • Söndag, Fars dag, såklart. Har match på eftermiddag, är lika nervös som en fågel är när den ska göra första flygturen, så nervös att jag knappt vill vara med. Man vet inte varför. Annars, släktmiddag på kvällen.
Pusspåer.

Ni kan ikväll hitta resten av resbilderna från de 2 sista veckorna på min facebook!


Kommentarer
Postat av: Sara.

gu va fin du va på bilden Gina <3

2009-11-05 @ 22:24:45
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0