GULDFISK? - JA!

uppdatering.
Nu har jag sovit och ätit en stund och är verkligen jätte glad. Pigg också för den delen. Jag pratade just i telefon och kan inte sluta le efter det. Jag vet inte, idag är en sån där dag, då man ena stunden är jätte glad och har ett stort leende, och andra stunden vill bara knäcka något. Men va fan, den första känslan ta över helt, för stunden iaf.
Jag är typ såld. Sådär flammmsigt glad. Vill skratta åt allt. För alla mina bra framtidsplaner, bara för att allt är så bra. Just nu.
Och för att jag någon gång ska börja plugga så får jag väl gå ifrån datan, och sluta med mina ursäkter.
Här kommer iaf en jättesöt bild på min bästa vän när jag precis har busat med min födelsedagstårta :)
Pusspåer.


Kommentarer
Postat av: nicole

Haha, fan vilken ful min :P

2009-03-12 @ 22:24:53
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0