VÅRA PLANER GÅR IGENOM

Hejhejblogg.
Jag hann visst inte blogga igår heller, ledsen för det. Men dagarna blir så himla korta eftersom praktiken håller på länge. Igårkväll var jag och såg fotboll och åt middag på borgen med några vänner, mysigt mysigt. Stannade kvar i stan senare.
Dagens planer var fler och är nu mindre. Hoppade över hälften pga av att jag är så äckligt trött. Så ja, detta lär bli en mysig hemmakväll med mam.
Jag har ju totalt glömt att berätta att jag åker till Åre mindre om en vecka. Jag och några av dem närmsta drar till onsdag för en helhelg i fjällen. Underbart. Kommer hem söndag natt! Ska faktiskt bli ruskigt kul att bara dra iväg så där spontant. Och jag har aldrig bott på ett 5 stjärnigt mer än 2 nätter, definitivt inte på ett som ligger mitt i skidbacken. Jag och Nic bara bubblar av idéer angående resan.
Nåväl, eftersom jag för en gång skull är hemma, ska jag ta och vara lite social med min mam och berätta om mitt nya cityliv. ;)
Pusspåer. Jag skriver nog senare!


Jag längtar :)

Kommentarer
Postat av: Sara.

guu va mysigt:) avis! <3

2009-03-12 @ 19:21:29
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0