PÅ ÖN IGEN!

Hejhejblogg.
Nu är jag hemma på ön igen, känns ju faktiskt väldigt skönt. Att vara i storstan en hel helg med alla sura stockholmare och alla gånger man hörde "nästa ..." på tunnelbanan gör mig väldigt trött. För att inte tala om stressen. Iaf, jag har haft en toppenhelg, äckligt mycket shopping. Det blev mer än förväntat men de känns bra att komma hem med nästan en helt ny garderob. I fredags var jag och Nic i själva centrum, där vid plattan osv. Vi tog senare roslagsbanan till Täby Kyrkby där vi skulle sova och träffa Nics kusiner. Helt sjukt flummiga människor, väldigt sköna.
På kvällen där såg vi en bra film som var gripande. En ny film som heter Taken och är som en triller. Det handlar om två 17 åriga tjejer som ska åka utomlands på semester. Dem blir sedan "medlurade" och kidnappade och får följa med till något ställe där ett gäng drogar ner unga tjejer och sedan säljer dom.
På lördagen sen så stod det shopping på schemat igen.. Vi åkte till Täby Centrum och var där till 6 tiden. När vi sen skulle hem så fick jag av någon anledning för mig att prova på ett nytt tåg som verkade gå samma väg som det vi skulle åka. "Smart" tänkte jag, slipper vi vänta i högst en kvart. När vi sitter på tåget och ser stoppet "galoppfältet" förstod vi att vi hamnat lite fel. Denna händelse gjorde också att vi kom hem en timme senare än tänkt. Så kan det gå.
Igår tog vi det bara lugnt hela dagen, såg någon film och umgicks med killarna i huset, tog sedan tåget till Nynäs och tog båten hem. Härlig helg. Men oj så jobbigt det var att åka ifån M, saknade han supermycket. Nu pratar vi 2 dagar vi var ifrån varandra, tänk sen när vi pratar om 16 dagar, kill me alltså. Haha, han får helt enkelt följa med till Portugal.
Som en liten överraskning sådär när jag skulle sova hos honom igår när jag kommit till Gotland så hade tydligen Goffe flyttat hem i lägenheten. Ska jag ens kommentera vart VI fick sova? - köket. Detta är inte okej. Jag ska nog kunna muta han på något sätt så Goffe flyttar hem igen.. :)
Nu ska jag iaf träna lite, har precis plockat in alla nyshoppade kläder i garderoben och rensat lite. Robin min bror har tappat bort min kamerasladd, så när han hittar den kommer det bilder från sthlm. Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Sara.

hehe mm;) ne de va din mamma som gav mig:) måste se va du har köpt för nya saker;)

2009-03-23 @ 15:14:33
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0