MINA TANKAR BLIR TILL ORD

Hejhejblogg.
Idag har jag sovit ut, kändes helt underbart verkligen. Min gårdag var väldigt mysig, jag var hemma hela dagen och tog det lugnt, fixade en hel del saker och hjälpte mam. Jag började typ tjafsa med mam om vilken mat vi skulle ha, sen försöker hon muta mig med efterrätt. Och allt slutade med skratt ändå. Haha, jag tog budet direkt. Så igår, satt jag och njöt av en chokladtårta som jag hade beställt. :)
Dagens planer är få, men viktiga. Jag har lite läxor och skolarbeten som ska göras, jag ska träffa Nic (längtar !!!) jag hoppas på en spakväll. Såhär är det alltid, jag får idéer, tar fram dom till Nic och hon tycker till. Men vad jag vet så gillar hon det faktiskt. Nog om det.

Jag har funderat på en sak angående min blogg, jag har typ tappat känslan helt för tillfället, har inte alls den tiden och inspirationen som jag behöver. Jag funderar starkt på att avsluta och lägga ner, detta är inte omtyckt i min omgivning. Men ändå känns det som om jag kommer sakna det, för ibland kan de vara jätte skönt att bara skriva av sig. Men just för tillfället känns det som om jag måste låsa in för mycket information (inte skvaller), utan med saker som händer i mitt liv, liksom bäst att ligga lite lågt. Men jag ska tänka igenom detta, och ni märker väl för all del om jag har tagit beslutet att avsluta.
Nu ska jag få i mig lite frukost eller något i den stilen, vi hörs!

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0