VARFÖR?

Hejhejblogg.
Kanske ska börja att berätta om gårdagen. Som jag sa var det fullt upp, minns inte om jag berättade att våra hästar skulle starta på Visbytravet också? Iaf, de gjorde dem. Gick bra tyckte jag, dock var inte resten av familjen nöjd. Jag är väl inte tillräckligt insatt eller något? haha. Direkt efter det åkte vi och hälsade på i Robins och Saras lägenhet. Jag måste erkänna att dom halkat efter lite med städningen, med jag älskar min bror ändå. :)
Efter det åkte vi till kalas 1. Där blev det tårta och en massa prat. Sen vart det direkt hem till kalas 2. Där det var middag, träffa släkten, grattade kusin och åt tårta. Mysmys. Kvällen spenderade jag framför tv då det var morden i midsomer. LOVE IT!

Idag har det varit kaos. Det var fullt ös på jobbet, och ibland kändes det som om både jag och Edvin dog ut ibland. Hela min värld är upp och ner och jag börjar känna hur jag tappar min vilja för allting. Jag vart helt slut efter dagen så jag bestämde mig för en lång promenad i spöregnet. Bra val måste jag säga ändå.
 Jag vill leva i det förfluta, det trygga, där man kunde räkna ut vad som hände, och då man kände att man kunde slappna av och inte leva dagarna som om de vore dem sista. Tim hjälper mig på vägen. Jag får ont i magen när jag tänker på vilken dålig kompis jag har varit. Jag vill ha honom här, bara prata och vara.

Visst är det lustigt när det känns som hela jorden är emot en, inte alls. Jag hatar det. Det blir alltid kaka på kaka och sen tappar någon hela fatet över mig och allt bara rasar.
Nu ska jag nog lägga mig i sängen med Mathias mp3 och lyssna på våran blandad musik. Jag ska bara ligga där och kanske för en stund vara glad att jag lever.

Pusspåer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0