TA MIG TILLBAKA

Hallå igen, :)
Kom just in efter en härlig promenad med älskade chip. Tyvärr missade jag solnedgången men de är väl ändå kanske inget man kollar på själv, eller?
Jag har en nice vecka framför mig, jobb onsdag och lördag. Träffa Mathias och shoppa med mam är några av planerna. Ska faktiskt se till att dra hem lite folk till Nic på jacuzzikväll eller något också. Känns som om hon och jag har lite att ta igen.

På tal om ingenting så hörde Tim av sig just, glad blev jag. Han minns faktiskt vår lilla vänskapsdag.
Nu ska jag sätta mig ner och prata med min mam, längesen vi gjorde det. Bilderna är från förra årets vadstuck. Pusspåer ha en trevlig kväll!




oj vad glad man kan vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0