NY DAG, NY VECKA

Hejhejblogg.
Jag är faktiskt sjukt morgonpigg idag, var redan uppe vid nio för att ta morgonens promenad. Gick lite längre än väntat i spöregnet men det var väldigt härligt ändå. Och nu har jag fått frukost i magen och ska snart börja göra mig i ordning.
Idag ska jag bara umgås med mamma hela dagen, borde övningsköra lite också, gårdagens pass kanske inte var på topp men ändå :) . Planerna är att åka in till stan och kolla läget, mamma skulle fixa några presenter och lite smått.
Hela eftermiddag/kvällen har jag inga planer alls, så vi får se vad de leder till.

Ja, vad kan jag mer berätta för kul? Jag är brunett för dem som inte visste det, fick helt plöstligt för mig att jag var jätte trött på mitt hår och ville göra något nytt, och visst tog jag tag i de. Oh ja.
Pusspåer så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0