mmmmmmmmm.

hejhejblogg.
Idag är det faktiskt mycket bättre väder än va det var när jag skrev sist. Jag blev kvar hos Mathias, som ni märkte. Skrev alltså inte på hela dagen igår, men va hände då? Jo jag åkte hem en stund på dagen för att få umgås med mam. Underbart, när jag försökte prata lite med henne och inte fick något svar märkte jag att hon sov, jag älskar när folk lyssnar.
Jag åkte sen in till Mathias igen, vi kunde inte bestämma oss alls vad vi skulle göra, men de blev en bra dag iaf. Vi började kvällen med att åka ut till Kneippbyn, möta upp nic och hennes vänner (david och någon jocke?) sen körde vi minigolf. Jag vann ut tvekan! Hallå, jag fick ju faktiskt flest slag? ;)
På kvällen så gick jag och m ut och åt, supermysigt. 
Nu så ska jag och m åka ut till mig och jag ska utklassa min syster i spel. Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0