X 2

"Jag vet ingen som du som snarkar när man är vaken!"



Hejhejblogg.
Jag kom för en stund sen in ifrån en ridtur med Angelica. Oh vad mys det var men oj så läskigt. Haha och jag ska ha haft hästar hela livet? - Det märks ju inte en enda sekund iaf. Ganska skrattretande.
Idag har jag inte alls gjort något vettigt, (bortsett från att jag tog en litenshoppingtur idag. ) till skillnad mot igår då jag verkligen tog tag i en hel del rensning och fixade massa. Det blev faktiskt bra tillslut. Gårdagens kväll ägnade jag mig till film mys och prat. Väldigt efterlängtat. - Jag älskar din närhet.
Ikväll är det lördag, och det blir en vanlig hemmakväll tror jag, flickorna har inte hört av sig om det händer något så jag lär vara hemma.

Igår kom jag verkligen fram till en sorglig sak..
Som sagt så har jag och Nic haft fest lite då och då, och varje gång händer det att en sko av ett par försvinner. På hennes fest blev det Pigges sko. Man vile bara skratta och gråta. Varför just hans sko av alla? Men bara för att vi har medvind så hittade någon hans sko i deras megastora damm (jag skulle kalla det sjö) några veckor efter.
Tyvärr var det inte likadant på min fest. Olyckligtvis blev en av mina par offret och en sko försvann. Min älskade sko är fortfarande på efterlysning men jag kan glömma den för gott. Vi har ingen damm någon kan ha kastat den i, och den ligger varken ute eller inne. Tragiskt.

En annan sak som hände igår var att jag hittade min kamera. (Skrev i förra inlägget att jag glömt den hos Lisa.) Men igår när jag plockade ur min väska helt så låg den där, wonderful!
Så senare, mina vänner, kommer bild+text från nyår. Pusspåer så länge! ;)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

hehe ja med :D fint namn du har :)

2009-01-03 @ 18:24:15
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: anki

ja, tycker jag också =)

2009-01-03 @ 18:25:50
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: Amanda Björk

tack så mycket :) det var snällt sagt :D

2009-01-03 @ 18:25:53
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/
Postat av: pramita

du har bra låtar i bloggen! :)

2009-01-03 @ 18:59:30
URL: http://pramiitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0