EN VÄN JAG VALDE UT!

Jag kan säga att jag fortfarande är sjuk, och har inge alls roligt att skriva om det, därför skriver jag nu om en till vän jag har, som ibland kan göra mig oerhört glad.. Den här gången är det en tjej!



 
Linnéa

1. Linnea är naturligt blond
2. Linnea bytte från NV till HP för att, hmm.. jag gick där? ;)
3. Linnéas pappa är platschef över min mamma
4. Linnea är brun året runt
5. Linnea har aldrig fått i sig en hel öl
6. Linnea kan flacka med ena ögat ibland när hon pratar
7. Linnea somnar när någon kliar henne på armen

Det var några utvalda detaljer om min vän, PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahaha, ja du kan visst hitta detaljer hos alla ;)

2009-01-13 @ 11:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0