TÄNK OM..

Hejnuärjaghärigen.
Helt plötsligt så blev jag orolig för det mesta, och fundersam om hur allt påverkar vad man gör..Jag menar, när man bor på den här ön tror alla att dom har koll på "vad som händer". Fast hälften har hittat på allt.
Jag kan ju kort dra ett exempel, jag brukar ju nämna en viss C, det står för Christopher men eftersom det är alldeles för jobbigt att stava så blir det att jag vara skriver C. Och då togs det direkt som om jag döljde det. 
Som ni säkert såg så fick jag häromdan en kommentar som fick mig verkligen att skratta. "Jag har hört att du är lite sugen på Christopher Durietz igen?"
Det första som slog mig var att det var han själv som lagt den, det skulle vara så typiskt honom. Men vad kul folk måste ha, det var sommaren typ 2006 som jag och C hade något på G, och nu tror folk sig veta. Efter typ 2 års bråk fick vi upp kontakten igen och om jag räknar rätt har vi typ träffats 3 gånger efter det. Oh ja, jag är verkligen så sugen på honom igen. Verkligen. Haha, det verkar som att man inte kan säga att man bara är vänner här. Jag kan ju typ tänka mig att någon såg oss på promenad, och sen började det.
Men jag skrattar sönder verkligen, lilla, lilla gotland är så litet. Oh ja.

Men tillbaka till det jag blev fundersam över, tänk om min och Nics resa verkligen blir skit? eller tänk om jag inte klarar nationella engelska? eller tänk om det aldrig fixar sig, mellan oss. Att ni aldrig erkänner vilka absurda människor ni är? Eller tänk om jag verkligen har problem med min mage, att jag inte kan äta som jag borde? eller tänk om det här med träningen inte slutar? eller tänk om jag inte kan bestämma mig när det gäller valet i tvåan? Tänk om någon nära skulle gå bort, jag har några som väger över kanten. Usch, jag får gåshud. Tänk om mitt liv går åt helvete och jag tappar taget helt? Eller tänk om jag är beroende av dig? Ja men tänk om,
Tänk om jag faktiskt får bli det jag vill, får göra mina högsta drömmar till verklighet och tänk om jag bara kommer vara lycklig?


Dagens:

Toppen: Angelica + dagens träningspass
Floppen: Nic är sjuk + pinsamma "förlåt"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det minsta du borde oroa dej är eh...typ allt? Gina allt kommer att bli bra, kan jag kan du eller hur? =) Ta djupa andetag, vi stöttar varandra, right? puss

2009-01-19 @ 20:58:19
URL: http://trillingsystern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0