HÄR KANSKE DU FÅR DINA SVAR?

Hej :)
Kom precis hem efter en träning som gick helt okej, tänkte därför sluta med en rolig lista jag tog av Sara :) 
 
BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Helst inte, men kanske råka springa förbi den på morgonen.
Gnälla: Kanske inte brukar, men det har hänt
Skrika: Inte alls ofta, isf garvar jag typ samtidigt :)
Sova: vem sover inte liksom?
Ha ångest: Jag har haft det ett x antal ggr
Skada dig själv med flit: Nej, och skulle inte falla mig in heller.
Ta mediciner du inte borde ta: Jag mår bättre utan!
Vilja dö: Neej, skulle jag inte påstå.
Drömma mardrömmar: När jag har feber :(
Drömma sexdrömmar: Brukar är väl lite fel ord kanske..
Ta droger: NEJ!
Försöka vara annorlunda: Haha det är väl inget man försöker med, jag är som jag är :)
Klä dig i svart: när jag känner för det!
Gå till kyrkan: bara när vi ska samla pengar till fjällenresan
Gå i skolan: JAPP, 5 DAGAR I VECKAN!
Röka: Äckligt.
Ha sex: PASS
Ljuga: Det har hänt men inte är det någon vana inte!
Hata folk: Kan hända.
Lita på folk: Det är inte många längre..

VEM:
Saknar du:
Mamma redan, hon åker imorn.
Vill du döda: Jag är ingen mördare nej.
Vill du slå: Jag slåss inte.
Kysste dig sist: Hemlis :)
Vill du kittla: Haha Nicole, hon skrattar alltid :)
Vill du prata med: Mam.
Skrek du på sist: Jag minns inte
Vill du vara som: Kelly Clarkson, tänk att sjunga så bra!
Sårade dig sist: vännerna.
Vill du bli galet full med: Nicole, för vi bara skrattar :)
Gjorde dig riktigt glad senast: TIM!
Fick du sms från senast: Christopher
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Zac Efron måste det ju nästan vara?

HAR DU:
För många vänner:
nej!
Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: Inte lika ofta som förut
Någon annan psykisk sjukdom: Haha nej?
Någon fysisk sjukdom: Inte de heller
Någon skada: Nej
Färgat håret: Ja mååånga gånger :)
Brutit några ben: Aldrig
Några piercings: i naveln
Egen dator: Nepp
Bra självförtroende: Inte det bästa skulle jag väl säga :)
Kysst någon: oh ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Nej det tror jag inte.
Varit kär: Fåtal gånger
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: NEJ!
Lämnat landet: Haha gör jag varje dag :)
Tuttat eld på nått: Nej..
Gjort något olagligt: Jadå :)

HUR:
Går du: framåt oftast
Svarar du i telefonen: Hej :)
Fördriver du tiden: Med vänner elller med mam.
Mycket pengar har du: Mucho, sparar!
Tjänar du pengar: Inte för tillfället
Ofta diskar du: vi har diskmaskin
Ofta städar du: tills jag känner för det :)
Många stör du dig på: Några stycken
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: Alla blir väl något?
På gud: Jag vet inte
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Nej absolut inte alla
På ett liv efter detta: Nej det vet jag faktiskt inte
Att fiskar kan tänka: Ja, det klart
Att du kommer leva länge: Det kan jag ju inte svara på, men jag hoppas jag har gjort det jag vill när jag väl dör.

PUSSPÅER OCH GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0