WITH YOU

hallåhallå :)
Nu är jag duschad och klar, sitter här med en fruktsallad i knät och pratar med lite olika folk. Jag känner mig helt slut, helt söndertränad. Men imorgon är en ny dag, som innehåller mer träning, mer plugg, mer prat och bla bla bla. Jag tror faktiskt att morgondagen blir en bra dag, jag känner det på mig. Vi har inga vanliga lektioner utan vi har Desam. Vi har hitils haft en lektion i det, vi började med sexualkunskap. Helt okej, ganska slappa lektioner faktiskt. Man sitter mest och lyssnar, men nog om det.
Ni undrar säkert vad som händer imorn, och då kan jag ju svara på de.
- Nej, inge speciellt. På Schemat står:

  • Skola fram tills kvart över 3
  • Hemma kvart över 4 efter bussen
  • Plugg fram tills 6
  • Träningen vid 7 till halv 9
  • Bussen hem vid 9
  • Sen typ , blogga lite kanske ;)
Haha låter som en otroligt rolig dag va? YEAH! mina vardagar brukar se ut såhär, ibland kanske jag klämmer in lite möten där i mellan. Här kommer dagens:

Toppen: Min insats till träning, wohoo!
Floppen: skoldagen, jag hade kunnat gått upp 11 idag?

Från en sak till en helt annan, Jag saknar Tim, var ju jätte längesen jag såg honom, kändes det som iaf, sist var i torsdagen, en pyttestund vid maten. Jag tycker jag behöver prata med honom, stackarn. Får alltid höra på mina "roliga" problem och liknande, men han står ut, och rör inte en min där i mellan om han gillar det eller inte. Haha, nu känner jag mig elak. För jag ser egentligen vad han tycker om allt. Nej men träffar inte jag honom imorn får jag ta och höra av mig klokt, massa små sms blir bara jobbigt. Eller kanske ska jag låta honom höra av sig, typ låta honom sakna mig lite? Haha , då lär det ju ta en månad innan han hör av sig. Det var ju inte heller bästa idén. Nej, jag får ta och klura ut något. Utan hans hjälp :)
Pusspåer, vi hörs imorn.

P.S, här har jag en söt smygbild på honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0