TOP OF THE WORD

Hejhejblogg.
Idag är mitt humör uppe i himlen, nej men jag är jätte glad! Solen strålar också, den kanske har delat med sig lite? :) Det ser ju så vårigt ute!
Jag har hunnit med otroligt mycket den här dagen, det känns skönt. Dock så blev några saker inställda. Dagen började med att klockan ringde 8. Tränade och åkte sen in till stan för nästa pass som började vid 10. Duschade och gjorde mig klar, såg sista matchen som syster spelade. Duktig hon var tycker jag :) Sen åkte jag till studion där travfolket var, känner att jag inte passar in där, men dom gånger våra hästar springer på TV:n så får man väl offra sig :) Det gick bra, vi vart glada och ska fira med pizza ikväll. MUMS! Det ska blu suuupergott!
Åkte sedan och handla med mam, fixade lite och nu är jag hemma och har precis städat mitt rum. Klockan är bara runt 3 och oj så mycket jag har hunnit ;)
Snart ska jag ringa Nic och höra planerna för kvällen, jag hoppas på fotboll och träffa folk. Vi hörs vänner, pusspåer!

NIKOL+JINA


Bara för att jag är så glad idag bjuder jag på en gammal flummm-bild!

Kommentarer
Postat av: nicole

Så hiiiiimla fin alltså! not..

2009-01-31 @ 17:43:03
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0