RÖRIG DAG

hejhejblogg.
Kom precis hem efter ett dubbel träningspass, jätte skönt. Först träning sen fick jag för mig att köra lite spinnning. Man blir nästan lite beroende.
Idag har jag vart glad, Nicole kom hem, det var underbart. Kände som om hon var borta jättelänge men sen så bara var hon där vid skåpen, jag föll i chock. Kändes helt plötsligt jätte konstigt att ha henne nära igen. Men hon gör mig glad. Alltid.
Jag har fått lite mer info om vad som händer i helgen som jag tänkte berätta om.. Men mina dagar blir aldrig som tänkt med det får man ta.
Här kommer helgens planering:

FREDAG:

  • Jag har sovmorgon imorn, JIPPI! Men går i skolan tills 20 över 3
  • Efter skolan ska jag ta det lite lugnt tills min första träning börjar vid 5
  • Sen ska jag åka vidare till träning 2
  • Efter träningen så är det buss till stan, sen buss hem till Angelica för tjejkväll
  • Och där lär va hitta på massa kul och bara mysa

        LÖRDAG:

  •  Jag ska faktiskt ta det lite lugnt, hjälpa Angelica med hästarna
  • Städa mitt rum (Ett måste)
  • Träffa pers. 1
  • Träffa pers. 2
  • SOVA!    

           SÖNDAG:

  •  PLUGGA!
  • Umgås med mam
  • Träffa C
  • På middag?

Ganska lugn helg om man säger så, ska bli superskönt!

Toppen: Det var att Nicole kom hem, med STORA bokstäver :D
Floppen: Tråkig och lång dag i skolan. Puuh.

Pusspåer



Kommentarer
Postat av: Linnea.

hahah verkligen!

Du och Nicole var iaf hetast på att dansa ;D

2009-01-15 @ 22:18:44
URL: http://linneatalen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hört att du är sugen på christopher durietz igen?

2009-01-15 @ 23:27:22
Postat av: Angelica

okej det var ju tråkigt hoppas helgen blir bra iaf =

2009-01-16 @ 10:18:34
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Angelica

oj vad härligt med spinning, det blir man faktiskt beroende av de är så kul och skönt :)

2009-01-17 @ 00:06:15
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0