NYÅRSMIDDAGEN

Ja, eftersom jag är som jag är = nöt! ,  så trodde jag att jag glömt kameran. Därför blir det bara bilder sen nyårsmiddagen hos Lisa!


Jag och Ylva, som faktiskt firar 14 år tillsammans i år! Inte dåligt när vi bara är 16 år gamla va? ;)


Olivia och Linnea har vi här, jag vet inte riktigt vad Olivia menar med den där minen,
men ska vi hoppas på att hon är glad? :)


Kärlekspar 1 under kvällen, Jonas och Angelica


Ylva, minns du vad som var så kul? :)


Linnea och Lisa, L&L, ni vaknade t.o.m i samma säng dagen efter om jag inte minns fel? :)


Kärlekspar 2 under kvällen, Aaaaalec/Alex/Alexander & Terese ?


Linnea skulle hålla tal, det var jätte dåligt, hon får träna upp sig till nästa år ;) ,
men en sak tyckte vi alla var kul, när hon föll kommentaren,
"Ja Olivia, vi är glada att du är social och "öppen" för det mesta " haha ;)


Vi skålade, för ingenting? :)


Hon som får mig glad!

Det var några av bilderna, resten lägger jag in på fackebook. 
Jag måste också bara tillägga att vi hade ett kärlekspar nr 3
under kvällen också, men dom fastnade inte på bild ;)



Kommentarer
Postat av: Nikolina

hihi :D

2009-01-03 @ 19:08:13
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Maria

åh va söt du är!

2009-01-03 @ 19:39:24
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: ylva

jag blev helt drogad av kamerablixten, hm...men kul vart de! = )

2009-01-03 @ 20:08:09
Postat av: Nikolina

tack! glad jag blir :D aa det har jag :)

2009-01-03 @ 20:35:35
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0