HOPPAS PÅ RUTIN

hejhejblogg.
Idag har det varit en toppendag, jag känner mig urnöjd. Från att ligga i soffan en hel helg till att vara hurtig och arbetsam.
Dagen började med en vanlig skoldag, pannkakor till lunch, vilket jag och Linnea kom fram till är mer efterrätt. Jag vart iaf mätt i typ två timmar, iofs äter jag inte som en häst men ändå.. Nog om det. Sista lektionen blev inställd, och vet ni vad? det kommer den vara tills påsk, för våran svenskalärare hade så mycket lektioner att hon valde bort den. Så från att få sluta 20 över tre blev det halv två istället. Vi alla log på vägen hem.
Nå, när jag var hemma hos Linnea så kollade vi först Björn Gustafsson DVD, haha oh så rolig den var :) men väldigt kort.
Sedan var det dags för att slå upp matteböckerna, börja plugga. Min älskade och mest saknade vän Nic hörde av sig från Thailand, hon skulle bara informera att hon kommer hem med lite presenter :) nej men usch vad jag saknar henne. Tur att hon snart kommer hem, jag har bokat upp henne hela helgen vilket gör mig oerhört glad av bara tanken.
Jag och L. kastade i oss lite mat för att bege oss till träning, jätte skönt att äntligen komma igång, nu har jag träning varje dag till fredag, då på kvällen kan jag pusta ut. 
Så nu sitter jag här, efter att ha fixat disken, tvättat och alla sånna där likheter.
Det ska bli skönt med en dusch, sen ska jag bara kolla vidare på resefronten, I LOVE IT!
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag. Pusspåer. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

skönt med en bra dag det har jag p :D

2009-01-12 @ 23:46:35
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0