DRAMAHELG

hejhejblogg.
Jag bloggade senast igår, och jag säga er att det här hänt mycket sen dess alltså. Jag nämnde nog för er att jag skulle få besök. Tim skulle följa med på min släktmiddag, haha, det var faktiskt ganska kul, nu har jag inte pratat med honom om det, men om det var så att han kände sig obekväm i situationen så visade han inte alls det. Jag blev faktiskt förvånad hur bra allt flöt på. Vi hoppade på bussen till honom någon timme sen. Vi både är musiklovers och satt därför med våra egna lurar i öronen. Osocialt men ändå skönt. Ni känner väl mig hur mycket jag pratar på en buss? Har ni tur får ni högst höra några meningar som brukar likna, "Picka på mig om du vill säga något.."
Vi kom hem till honom, jag tycker hans hus är mysigt. Hans familj hade tänt ljus och så, och man kände sig värsta välkommen. Men iaf, Tim och jag bestämde oss för att se en rysare och vet ni vad.. han hade laddat hem svensk text åt mig så att jag skulle förstå, (han behöver ju inte riktigt texten) men jag är tacksam för den.
Vi såg "The Strangers", och himmel säger jag. Läskigare film får man leta efter. Den fick en känsla som bara kröp i hela kroppen.
Efter några hjärtattacker så lugnade vi ner oss och lade oss att bara prata. Vi pratade mycket om resor och han berättade om sin språkresa. Det verkar urhäftigt att åka. Något jag verkligen skulle vilja göra, men jag tar en trip med Nic istället ;)
Ska jag vara kort så var det helt enkelt skönt att träffa Tim igen, vi pratade, såg filmen, skrattade och "bara var". Skönt och mysigt.
Idag så träffade jag C, vi spelade wii och jag vann varje gång, (eller inte). Det där med bowlingen får jag öva på :) Eller egentligen hela spelet. Han berättade också hur provocerande hans lillebrors kompis var. Men efter några sparkar så gav dom upp.
Kvällens sista planer är att ringa Ylva, saknar henne min vän. Duscha och bara ta det lugnt. Jag är död efter helgen.
Så istället för att köra dagens så kör jag helgens...

Toppen: Dom som fanns där i fredagskväll, Tims och min kväll, + wii spelandet idag
Floppen: Så kallade vänner.


Varför inte spana in en gammal bild på mig och Tim? ;)

Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Sara.

söjtnosar! <3

2009-01-18 @ 20:49:29
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Sara.

hehe aa verkligen, NOT;)

2009-01-18 @ 20:56:13
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: angelica

tack=)

2009-01-19 @ 00:36:05
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: ylva

han verkar ju urgullig, KÖR HÅRT!!!! = )

2009-01-19 @ 15:22:14
Postat av: jossan

kommentera gjärna på min blogg , "which do you like best" ! ^^

kram vi ses

2009-01-21 @ 19:55:28
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0