BARA EN DAG KVAR

hejhejblogg.
Igår var ingen bra bloggdag igår märkte jag. Jag var knappt hemma, åkte pulka.. Det var superkul och efterlängtat. Kanske att jag gör om det idag, om jag vill och känner för det :):)
Igårkväll hade jag också besök av Ylva. Vi såg 2 filmer, som var bra. Vi ägnade nog mer tid till skratt och så än själva filmerna.. men de spelar egentligen ingen roll.
Imorgon börjar skolan, jag tycker det ska bli kul. Jag vet, det där kom från mig. Kul med skolan? - faktiskt. Jag saknar dom roliga i min klass, och sen kommer jag nog igång klokt med träningen också..
Jag har typ inge klokt att skriva alls. För det har inte hänt något kul. Men nu ska jag fortsätta att kolla runt lite på resor, något som gör mig happy.
Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Eveline

sv; ja det är den!

2009-01-06 @ 14:32:34
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0