VI VÄXER IFRÅN DET

hejhejvänner.
Igår så kollade jag hotell hela eftermiddagen, blev typ lite svidig för det fanns inte alls så många som i fredags. Men men, jag hittade ett som verka passa mig och Nic väldigt bra. Nära till stranden och det ligger alldeles intill "partygatan" med restauranger och barer, toppen!
På kvällen åkte jag in till stan med Luss, såg lite fotboll och senare kom alla tjejer. Blev helt såld i J:s lillebror som är endast 8 år gammal, mums vilket charmtroll alltså. Umgänget var trevligt trevligt, saknade dock Angelica som stod på andra sidan, blev endast några vinkar under den kvällen. Annars gick kvällen segt och jag vart grymt trött, i bilen hem somnade jag och hann aldrig säga hej till Nic. Tråkigt, men mitt fel, jag ska ju till henne idag iofs. Då hinner jag ju säga hej tio gånger om. :)
Jag fick ingen sovmorgon i morse, jag har redan gjoirt en hel del, bl.a. tränat, varit i kyrkan (skulle bjuda på fika för att få följa med till fjällen! :) , bakat och umgåtts med mam. Hon är bäst, utan protest och tvekan.
Nu ska jag faktiskt hjälpa min syster litegrann, men vi hörs senare!
Pusspåer.


Charmtrollet själv (Casper)


Här har vi Frida, Linnea lite i bakgrunden och Lisa närmast men som inte ville vara med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0